Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Hobbyist Plague.Male/United States Recent Activity
Deviant for 1 Year
Needs Core Membership
Statistics 91 Deviations 1,045 Comments 2,864 Pageviews
×

Newest Deviations

Gingerbread Genji by Plague--Doctor Gingerbread Genji :iconplague--doctor:Plague--Doctor 1 3 Creature scale by Plague--Doctor Creature scale :iconplague--doctor:Plague--Doctor 4 0 I need healing by Plague--Doctor I need healing :iconplague--doctor:Plague--Doctor 3 0 Matt of the 104th by Plague--Doctor Matt of the 104th :iconplague--doctor:Plague--Doctor 6 1 Orisa Beetle Boi by Plague--Doctor Orisa Beetle Boi :iconplague--doctor:Plague--Doctor 5 2 You Damn Traitors by Plague--Doctor You Damn Traitors :iconplague--doctor:Plague--Doctor 7 4 Y o u r   o n   t h e   w r o n g   r o a d . by Plague--Doctor Y o u r o n t h e w r o n g r o a d . :iconplague--doctor:Plague--Doctor 3 0 Immortals by Plague--Doctor Immortals :iconplague--doctor:Plague--Doctor 3 0 I have achieved full creepiness by Plague--Doctor I have achieved full creepiness :iconplague--doctor:Plague--Doctor 4 0 Audio log 5-57 by Plague--Doctor Audio log 5-57 :iconplague--doctor:Plague--Doctor 2 2 Messenger by Plague--Doctor Messenger :iconplague--doctor:Plague--Doctor 2 5 Oasis by Plague--Doctor Oasis :iconplague--doctor:Plague--Doctor 4 0 The danger box by Plague--Doctor The danger box :iconplague--doctor:Plague--Doctor 6 2 My Evolution by Plague--Doctor My Evolution :iconplague--doctor:Plague--Doctor 5 3 Im happy. (horror thingy) by Plague--Doctor Im happy. (horror thingy) :iconplague--doctor:Plague--Doctor 4 1 I Need Help by Plague--Doctor I Need Help :iconplague--doctor:Plague--Doctor 3 2
~m
I have achieved full creepiness by Plague--Doctor

Favourites

Would You Be The Pink To My Blue, My Love? by VibianAzureHue Would You Be The Pink To My Blue, My Love? :iconvibianazurehue:VibianAzureHue 9 2 Hoomins are afoot by Piranhartist Hoomins are afoot :iconpiranhartist:Piranhartist 70 17 Man I Need To Take A Breath Of Fresh Air After DAT by SnakeyArt Man I Need To Take A Breath Of Fresh Air After DAT :iconsnakeyart:SnakeyArt 31 25 Fidget Teaser 1 by CoolioArt Fidget Teaser 1 :iconcoolioart:CoolioArt 186 46 Fidget Teaser 2 by CoolioArt Fidget Teaser 2 :iconcoolioart:CoolioArt 73 37 Mama hates you by somebodyexe Mama hates you :iconsomebodyexe:somebodyexe 10 2 Hairy Heart by SrPelo Hairy Heart :iconsrpelo:SrPelo 1,321 169 Val got buffer by UnknownSpy Val got buffer :iconunknownspy:UnknownSpy 249 21 [Blender] Aku by KaylinYGO [Blender] Aku :iconkaylinygo:KaylinYGO 19 2 All Of My Sl Models (old) by SnakeyArt All Of My Sl Models (old) :iconsnakeyart:SnakeyArt 26 13 oh yea mr krabs- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA by VibianAzureHue oh yea mr krabs- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :iconvibianazurehue:VibianAzureHue 16 16 i am not throwing away my shot by squizxy i am not throwing away my shot :iconsquizxy:squizxy 374 23 AKUUUUUUUUUU by squizxy AKUUUUUUUUUU :iconsquizxy:squizxy 415 21 Nightmares Release 3D max by HectorMKG Nightmares Release 3D max :iconhectormkg:HectorMKG 115 104 Shadow Sprung Fred  by Morigandero Shadow Sprung Fred :iconmorigandero:Morigandero 38 22 Parenting 101 by VibianAzureHue Parenting 101 :iconvibianazurehue:VibianAzureHue 6 13

deviantID

Plague--Doctor's Profile Picture
Plague--Doctor
Plague.
Artist | Hobbyist | Digital Art
United States
~3-20-2017~

Taken by: VibianAzureHue <33
thos person is gay but i love her so
everyones art is good but hers is the best soo
Interests

Activity


when you broke your drawing tablet pen and you still havent bought another one and you wanna vent but you can't and you hate doing traditional art c':
Creature scale
This is basically a scale/ref sheet for creatures from my (wth can i call it) original story thing 
Feel free to make one, (lmao i know no one will) if you want to make one,, please make it how they look in the scale
example: they should look really abnormal and distorted with eyes placed in weird locations, and just a basically weird thing covered in black.
You can add mouths too, you can get kinda creative
an aberrant wouldnt be mine so lmao
(if you do make one @ me please id love to see it ;w;'')
Loading...
A lot of you probably don't know or give a shit about the thing I've been working on for about a year, basically story line/comic thing (comic inst even being worked on yet lmao rip) Well, im relatively feeling tired of it at this point. I'd think it'd be really cool if i returned to it some other time when im not totally tired of how it works. The story line of it is based around serious subjects (depression, torture, death, etc...) and I just wanna try something a little bit different for a while. (yes, most of the ocs  on my da page are in this thing) Im not COMPLETELY taking a hiatus from it. I just wanna do something that relates but in a different way. Lemme explain: This storyline is based on an alternate reality that has a very miserable and bad world, and more supernatural things happen in this reality (a very 'gloomy' reality) and its focused on one group of individuals, but in this reality theres never only one thing going on, there could be another group of individuals dealing with something similar. Im basically saying, nothing is one of a kind. There's people dealing with all different kinds of monsters in my world, and thats were i wanna do something different. I wanna shift a bit away from my original thing (not scrapping the original story line, hear me out okay qvq'') I wanna do like, a short story kinda thing. (i was kinda doing that with that 1967 thing) I just don't wanna focus so much on slender-esk things for a while. I wanna go to classics, remember goosebumps? Those had all kinda different monsters in em', I love that concept. I'll be focusing on that for a while, so ya. Thanks for your time!
recap:
Im not scrapping the story, just doing something else for a while
  • Listening to: Warriors - Imagine Dragons
  • Reading: n/a
  • Watching: n/a
  • Playing: n/a
  • Eating: n/a
  • Drinking: Water lmao
A lot of you probably don't know or give a shit about the thing I've been working on for about a year, basically story line/comic thing (comic inst even being worked on yet lmao rip) Well, im relatively feeling tired of it at this point. I'd think it'd be really cool if i returned to it some other time when im not totally tired of how it works. The story line of it is based around serious subjects (depression, torture, death, etc...) and I just wanna try something a little bit different for a while. (yes, most of the ocs  on my da page are in this thing) Im not COMPLETELY taking a hiatus from it. I just wanna do something that relates but in a different way. Lemme explain: This storyline is based on an alternate reality that has a very miserable and bad world, and more supernatural things happen in this reality (a very 'gloomy' reality) and its focused on one group of individuals, but in this reality theres never only one thing going on, there could be another group of individuals dealing with something similar. Im basically saying, nothing is one of a kind. There's people dealing with all different kinds of monsters in my world, and thats were i wanna do something different. I wanna shift a bit away from my original thing (not scrapping the original story line, hear me out okay qvq'') I wanna do like, a short story kinda thing. (i was kinda doing that with that 1967 thing) I just don't wanna focus so much on slender-esk things for a while. I wanna go to classics, remember goosebumps? Those had all kinda different monsters in em', I love that concept. I'll be focusing on that for a while, so ya. Thanks for your time!
recap:
Im not scrapping the story, just doing something else for a while
  • Listening to: Warriors - Imagine Dragons
  • Reading: n/a
  • Watching: n/a
  • Playing: n/a
  • Eating: n/a
  • Drinking: Water lmao

Comments


Add a Comment:
 
:iconmigwally-zero:
Migwally-Zero Featured By Owner Jun 9, 2017  Hobbyist Traditional Artist
Give a succ to an old veteran
Reply
:iconplague--doctor:
Plague--Doctor Featured By Owner Jun 9, 2017  Hobbyist Digital Artist
eyyyyy
Reply
:iconsubduedmoon:
SubduedMoon Featured By Owner May 26, 2017  Hobbyist Digital Artist
Thank you for the fav!
Samurai Jack buttons by SubduedMoon
Reply
:icondialgalovesyou123:
Dialgalovesyou123 Featured By Owner May 24, 2017  Student General Artist
lol nice, armored titan >u<
Reply
:iconplague--doctor:
Plague--Doctor Featured By Owner May 25, 2017  Hobbyist Digital Artist
YAYA Attack On Titan - Armored Titan 4  
Reply
:icondialgalovesyou123:
Dialgalovesyou123 Featured By Owner May 25, 2017  Student General Artist
Attack On Titan - Armored Titan 5 
Reply
:iconplague--doctor:
Plague--Doctor Featured By Owner May 25, 2017  Hobbyist Digital Artist
hecc
Reply
(1 Reply)
:iconvibianazurehue:
VibianAzureHue Featured By Owner May 22, 2017
creepin while youre asleep .V. 


crEEPIN <33
Reply
:iconplague--doctor:
Plague--Doctor Featured By Owner May 22, 2017  Hobbyist Digital Artist

DIDNT
IVE BEEN BAMBOOZLED SHET
Reply
:iconvibianazurehue:
VibianAzureHue Featured By Owner May 23, 2017
;0
Reply
Add a Comment: